lauantai 13. helmikuuta 2010

PUNAISTA VOIMAA

 


Kevään aurinko kääntää ajatukset puutarhan hoitoon ja uusien istutusten suunnitteluun. Tämä valtaisa lumen määrä taitaa vaan olla aikaisen puutarhan kunnostamisen esteenä.... sitä odotellessa  nautin kukista sisätiloissa. Tänä talvena olen kannattanut suomalaisia puutarhoja kiitettävästi. Ruusujen ja joulullisen amarylliksen (joka kukkii edelleen, nyt kolmas kukkavarsi menossa) jälkeen tulppaanit ovat varma kevään merkki. Kukat piristävät kummasti, ompahan kotona edes jotain sievää jos nyt sitten muuten saattaakin olla sotkuista. 


 



Tämä kaulakoru tuli 60-vuotis lahjaksi kälyni äidille. Punaiset särölasihelmet yhdessä kuningasketjun-pätkien kanssa kerryttivät melkoisesti painoa korulle. Olen työhöni varsin tyytyväinen, kerta kun oli ensimmäinen kun tein kuningasketjua (alkuun ohjeen kanssa). Pyöreät ketjut ovat kauniita, mutta luulen että harvemmin ainakaan täysmittaista kuningasketjua tulee tehtyä.... jos nyt ei sitten itselle!

2 kommenttia:

  1. Hei,

    Kiva kun olit käynyt blogissani! :) Ja onnea uudelle blogillesi :) Kauniita koruja olet jo tehnyt. Lisää kuvia! :)

    Mä olen pärjännyt kyllä vielä ihan tollasella kokkitoholla, mutta jos paljon juottelee samana päivänä, niin aika pianhan sitä saa olla taas täyttämässä. Niin kauan kun mulla ei ole ihan oikeaa verstasta, niin tuskin kummenpaa juotoskalustoa hankin... ehkä ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että joku löysi tiensä tänne... kiitos kun laitoit viestin! Oli hyvä kuulla, että tohollakin voin vielä sinnitellä. Olen seuraillut blogiasi (molempia) jo pidempään ja innolla odotan sun asunnon sisustus/remontti hommista uusia kuvia, sinulla on kaunis koti!

    VastaaPoista