torstai 2. kesäkuuta 2011

Kevään mitaan koruja on kyllä syntynyt, kuvat vaan aina on jääneet ottamatta. Arkiset touhut ja murheetkin on täyttäneet ajatukset, jolloin blogi on saanut jäädä sivuun odottelemaan. Nyt olen kuitenkin saanut laitettua muutaman kuvan tähän näytille. Loppuun laitoin Tommy Tabermannin runon, joka sopii jotenkin tämän hetkisiin tunteisiini...







Suutele minulle siivet, en minä lennä pois,
minä vain levitän ne
suojaksi sinun yllesi,
veitseksi kuoleman kurkulle.
Jos lähdenkin, en minä
kauan viivy, pian minä luoksesi
palaan, sirpin sinä minulta saat
jolla niittää,
vasaran jolla rakentaa, ja ruukkuusi
siemeniä ja multaa.
Ja jos en palaisikaan, kanssani olisit
maailman halki, siipieni alla kuin kevättuuli.
Tommy Tabermann
(Tähtiä kämmenellä, 1974)

6 kommenttia:

  1. Ihanan raikkaita ja tykkään TODELLA tuosta tavasta käyttää piikkejä tai lankaa hyväkseen kuten ekassa ja toisessa kuvassa olet tehnyt =) Oikein kesäisiä koruja ja HYVÄÄ KESÄÄ SINULLEKIN!!! <3

    VastaaPoista
  2. Ihastuin tuohon toka kuvan koruun, hienot selkeät linkit, hieno <3

    Jaksamista arkeen, ilon pilkahduksia myös <3

    VastaaPoista
  3. Kaunista olet tehnyt, tuo ensimmäinen hurmasi minut. Yksinkertaista ja niiiiin kaunista.

    VastaaPoista
  4. Kauniita, tää yksinkertaisuus tunnetusti pitää simppelistä ;)

    VastaaPoista
  5. Aivan mahtavia koruja ,taas! Tuo ensimmäinen kolahti ihan täysillä ja tuo mv-koru tuolla rasiassa vetoaa myös minuun!!

    VastaaPoista
  6. Ninni, Mags, Niina, Amalia, Marjo: Hurjan paljon kiitoksia kaikille! Ilon pilkahdusten seasta :) hyvän kesän toivotuksin, Pioni

    VastaaPoista